PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 3 | 19--21
Tytuł artykułu

Konsument polubi twoje komunikaty

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł porusza kwestię Customer Publishingu, czyli publikacji prasowych wydawanych przez firmy, najczęściej w formie magazynu. Zdaniem autora, ludzie po prostu lubią magazyny jako takie, a czasopism firmowych (w opozycji do innych narzędzi marketingowych, jak tradycyjna reklama i promocja) nie uważają za natrętne czy nachalne. Customer Publishing jako jedyne medium umożliwia przekazywanie informacji istotnych dla firmy w interesującej (często rozrywkowej) formie. Odpowiednio skonstruowany i zaprojektowany magazyn potrafi zbalansować potrzeby firmy z aspiracjami i oczekiwaniami jej klienta. Taka miękka sprzedaż przy obecnym natłoku komunikatów marketingowych i rosnącym cynizmie opornych konsumentów często jest zdaniem autora bardziej efektywna w porównaniu z wcześniej sprawdzonymi i eksploatowanymi narzędziami marketingowymi.
Rocznik
Numer
Strony
19--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121170874

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.