PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 10 | 32--36
Tytuł artykułu

Kiedy marketing bezpośredni? (cz. I)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autora, marketing bezpośredni stanowi szczególnego rodzaju typ kształtowania rynku przedsiębiorstwa oraz organizacji stosunków wymiany i realizuje określone cele przedsiębiorstwa. Konsekwencją ich wyodrębnienia wśród kategorii celów rynkowych jest budowa odrębnego planu marketingowego realizacji tych celów, względnie wyodrębnionej części w całościowym planie marketingowym firmy. Autor twierdzi, że formułowanie celów nie zawsze występuje jako odseparowana aktywność w systemie marketingu bezpośredniego. Często w momencie wyznaczania celów marketingowych - na poziomie jednorodnej firmy lub samodzielnej jednostki biznesu - następuje włączenie programów marketingu bezpośredniego jako narzędzi ich realizacji (samodzielnych lub wspomagających).
Rocznik
Numer
Strony
32--36
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000138290757

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.