Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autora, branding, stanowiąc aktywne działania bazujące na umiejętności przedstawiania zalet odróżniających dany produkt/usługę od konkurencyjnych, w coraz większym stopniu opiera się na emocjach, którymi kierują się nabywcy, podejmując decyzje nabywcze. Autora nie dziwi zatem, że analiza emocji, intencji zakupowych czy też percepcji konsumentów cieszy się rosnącym zainteresowaniem marketerów i badaczy rynkowych. Sytuacja w marketingu ery nadpodaży wymusza poszukiwanie nowych nośników marketingowych. Widać to szczególnie wyraźnie w przypadku oferowania usług, które - jako że w sensie materialnym nie istnieją - wymagają szczególnych zabiegów związanych z budową relacji emocjonalnych między oferentem a nabywcą.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000142059724