Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Banki usiłują dotrzeć do klienta – a zarazem ułatwić mu dotarcie do siebie – coraz to nowymi kanałami. Już niemal żadna techniczna możliwość nie jest im obca. Ale czy to ma sens? Popularny komunikator Skype, służący do tej pory zabawie i prywatnej komunikacji, stał się od niedawna narzędziem całkiem komercyjnym. Kilka banków zdecydowało się na wprowadzenie go w charakterze kanału komunikacji z klientami. Ostatnio zrobił to ING Bank Śląski. Teraz poprzez Skype’a możliwe będzie uzyskanie informacji na temat detalicznej oferty produktowej. Połączenie z bankiem jest bezpłatne. Klient nawiązuje kontakt z infolinią poprzez komunikator Skype, a tam – w zależności od produktu lub usługi, jaka go interesuje – wybiera połączenie z konsultantem odpowiedzialnym za dany obszar. Połączenie z komunikatorem inicjuje odpowiednia aplikacja na stronie internetowej banku. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150626951