Warianty tytułu
An Integrated Internet Social Communication Platform for Companies in the SME Sector
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono koncepcję wykorzystania zintegrowanych internetowych platform społecznościowych w procesie komunikacji biznesowej przedsiębiorstw sektora MŚP. Opisano specyfikę przedsiębiorstw sektora MŚP w kontekście przedsięwzięć informatycznych. Zaprezentowano także internetowe narzędzia społecznościowe w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej przedsiębiorstw sektora MŚP.
This paper looks at how to use an integrated internet social communication platform for business communications in SME sector companies. This is a new solution, created due to the low efficiency of actual Internet communications tools that do not allow companies to coordinate and integrate functioning solutions. To this end, an analysis of actual communication processes and a diagnosis of problems connected with them has been carried out. Presented are Internet solutions that enable the use of profiled similar focus groups with numerous members in marketing activities. They will also generate new possibilities in marketing communications and will bring about new tools for communications with business partners and co-workers.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
622--630
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Bajdak A. [2003], Internet w marketingu, PWE, Warszawa.
- Czajkowska-Więcaszek K. [2005], Czas na integrację, „Marketing w Praktyce", nr 12.
- Mazurek G. [2003], Fundamenty budowania wirtualnej społeczności, „Modern Marketing", nr 4.
- Mazurek G. [2004], Intranet - komunikacja więcej niż dobra, „Marketing w Praktyce", nr 8.
- Seedhouse I. [2006], Zapanować nad komunikacją, „Marketing w Praktyce", nr 2.
- Urbanowicz K. [2007], Firma 2.0 coraz bliżej, „Businessman.pl", nr 11.
- Wowra W. [2008], Reklama w wirtualnych społecznościach, „Marketing w Praktyce", nr 2.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000161069108