PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 50 Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca | 311--320
Tytuł artykułu

Istota oraz możliwości zastosowania aromamerketingu na rynku turystycznym

Warianty tytułu
Importance and Possibilities of Scent Marketing Application on Travel Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule skoncentrowano się na celach oraz podstawowych korzyściach wynikających ze stosowania marketingu zapachowego w przedsiębiorstwie. Przybliżono praktyczne sposoby aromatyzowania pomieszczeń firmowych, odwołując się do konkretnych działań z tego zakresu, podejmowanych przez duże międzynarodowe sieci hotelowe. (fragment tekstu)
EN
The hereby article presents the characteristics and main aims of scent marketing, as well as basic advantages that could be achieved from its implementation in practical functioning of an enterprise. In the second part of the paper there are described indications how to aromatize firm's space. At the end practical examples of scent marketing application by main trade-marks of Starwoods Hotels & Resorts Worldwide, like Westin Hotels & Resorts, Le Méridien or St. Regis are also given.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Dąbrowska A., Tajemnice marketingu zapachowego w SPA, ttp://www.marketing-zapachowy.info.
  • http://www. marketingzapachowy.info/.
  • http://www.aromamarketing.pl.
  • http://www.starwoodhotels.com.
  • http://www.zapachowy.pl.
  • Jedlińska M., Megatrendy w hotelarstwie wyznaczane przez wielkie systemy hotelowe (maszynopis niepublikowany), Jelenia Góra 2008.
  • Jeleński S., Aromamarketing w hotelu, http://www.hotelarze.pl/, marketing/ aroma.php.
  • Leo R., Hotels appeal to the five senses, "The Business Times", 2007.
  • McLaren Ch., Hotels new custom scents, http://www.travel-andleisure.com/articles.
  • Szymborska-Sutton A., Chcą mieć nosa w biznesie, "Manager Magazyn" 2006 nr 7.
  • Wendland P., Jak sprzedawać więcej - sprzedawać zapachem, "Detal Dzisiaj" 2006 nr 4.
  • Woytoń M., Wodzić (za nos) na pokuszenie, "Marketing przy Kawie" 2007 nr 154.
  • Zawiślański M., Do kieszeni klienta przez nos, "Puls Biznesu" 2007 nr 2430.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165153648

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.