PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 12 | 52--54
Tytuł artykułu

Monitoruj, by reagować

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zwrócono uwagę na rolę monitoringu social media w działalności biznesowej. Podkreślono, że słuchanie tego, co klienci mają do powiedzenia o marce może bezpośrednio przyczynić sie do udoskonalenia produktów czy pomysłów marketingowych oraz ułatwić działanie w sytuacjach kryzysowych. Podjęto próbę odpowiedzi na pytania: jak monitorować social media i jak narzędzie monitoringu dopasować do strategii komunikacji w firmie?
Rocznik
Numer
Strony
52--54
Opis fizyczny
Twórcy
  • Ciszewski Financial Communications
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165177559

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.