Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autora pisanie mailingów nie jest łatwym zadaniem, ponieważ, po pierwsze pisze się do wielu nieznanych osób, po drugie – chodzi nie tylko o przekazanie im jakiejś informacji, ale o osiągnięcie pewnego mierzalnego celu, np. wejścia na stronę www. Autor twierdzi, że większość odbiorców podejmuje decyzję: czy czytać daną wiadomość, czy nie, w ciągu 1-2 sekund. Kierują się przy tym znajomością nadawcy, tytułem wiadomości i, jeśli otworzą list, pierwszymi trzema zdaniami. Autor przekonuje, że w tej porcji informacji musi się zmieścić wystarczająco mocna zachęta, aby zdecydowali się poświęć minutę czy dwie swego cennego czasu na przeczytanie naszej dopieszczanej godzinami wiadomości. Artykuł zawiera szereg krótkich wskazówek, jak to osiągnąć.
Twórcy
autor
- FreshMail
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165181235