Warianty tytułu
Service Quality in Customers' Opinions
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono problematykę obsługi klienta w placówkach handlowych oferujących produkty spożywcze. W oparciu o wyniki pierwotnych badań ankietowych określono znaczenie przypisywane poziomowi obsługi przez respondentów, z punktu widzenia ich zachowań zakupowych oraz postrzegania handlowców. (abstrakt oryginalny)
In the article the problem of client service in shops offering foodstuffs was presented. The results of the field research indicate the respondents’ opinions about the role of customer service in shaping their purchasing behavior and perception of salesmen. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
33--40
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Bibliografia
- 1. Baruk A., Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania, Dom Organizatora, Toruń 2008.
- 2. Baruk A., Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny, Dom Organizatora, Toruń 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168164958