PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 841 Teoria i praktyka marketingu | 9--19
Tytuł artykułu

Marketing - wyzwania współczesności

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono problemy przed jakimi stoją menedżerowie w kontekście poszukiwania sukcesu rynkowego. Szczególną uwagę zwrócono na rolę marketingu w rozwiązywaniu napotkanych problemów.
Twórcy
autor
Bibliografia
  • P.M. Senge: Piąta dyscyplina. Teoria i praktyka organizacji uczących się. Dom Wydawniczy ABC Warszawa 1998.
  • Ch. Handy: Wiek paradoksu. W poszukiwaniu sensu przyszłości Dora Wydawniczy ABC, Warszawa 1996.
  • A. Styś, D. Borowiec: Procesy globalizacji i ich implikacje dla marketingu, (w druku).
  • S. Mynarski: Kotler o marketingu, "Marketing i Rynek" nr 8-9 1999.
  • J. Tkaczyk: Europejska konwencja jakości, "Problemy jakości" nr 1, 1999.
  • Peatle K. "Green marketing. Lecturer in Strategic Management" University of Wales, Longman Group. UKD Ldt 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188105

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.