PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 841 Teoria i praktyka marketingu | 177--189
Tytuł artykułu

Marketing w instytucjach publicznych samorządowych - narzędzia marketingowe w pozyskiwaniu funduszy na działalność

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono narzędzia marketingowe służące do pozyskiwania funduszy na działalności przez instytucje publiczne.
Rocznik
Strony
177--189
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Z. Nowacki: Społeczna gospodarka rynkowa. "Ekonomista" 1991 nr 2-3.
  • B. Gajdzik: Gmina jako podmiot gospodarczy i organizacja non-profit. "Marketing i Rynek" 1998 nr 7.
  • B. Iwankiewicz-Rak: Marketing organizacji niedochodowych. Wybrane problemy adaptacji w warunkach polskich. Wydawnictwo AE, Wrocław 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188305

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.