PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 31 | 245--254
Tytuł artykułu

Wizerunek przestrzeni ważnym instrumentem współczesnej polityki przestrzennej miast na przykładzie miasta Szczecina

Autorzy
Warianty tytułu
Space Image as an Important Instrument of Modern Spatial Policy - Example of the City of Szczecin
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano główny powód, dla którego w miastach prowadzona jest polityka przestrzenna. Szczegółowo opisano jeden z instrumentów polityki przestrzennej wizerunek przestrzeni. Ponadto ukazano znaczenie wizerunku dla dalszego rozwoju miast. Przedstawiono także metody kreowania pozytywnego wizerunku jednostki terytorialnej. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents the main reason why urban spatial policy is conducted. Describes one of spatial policy instruments the space image. Moreover it illustrates the importance of image for the further development of cities. The paper also presents methods for creating a positive image of the territorial unit. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
245--254
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • W.A. Gorzym-Wilkowski, Gospodarka przestrzenna samorządu terytorialnego. Zarys Wyd. Uniwersytetu Mani Curie-Skłodowskiej, Lublin 2006, s. 116-136.
  • A. Stanowicka-Traczyk, Strategia kształtowania wizerunku na przykładzie miast polskich, w: Marketing terytorialny. Możliwości aplikacji, kierunki rozwoju, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005, s. 366.
  • A. Łuczak, Wizerunek miasta, "Samorząd Terytorialny" 2001, nr 1-2, s. 83.
  • J. Penc, Rynkowy wizerunek firmy, "Marketing Serwis" 1998, nr 4.
  • Public relations instytucji użyteczności publicznej, red. E. Hope, Wyd. Scientific Publishing Group, Gdańsk 2005, s. 199.
  • G. Rosa, Marketing regionalny w budowaniu wizerunku samorządu w integrującej się Europie, w: I Forum Samorządowe. Polska samorządność w integrującej się Europie, Wyd. Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2004, s. 425.
  • Lokalne układy partnerskie, red. J. Karwowski, Wyd. Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2004, s. 67.
  • Marketing terytorialny. Możliwości aplikacji, kierunki rozwoju, red. H. Szulce, M. Florek, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005, s. 218.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171208461

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.