Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zwraca się uwagę na trzy zaobserwowane strategie konkurowania: konkurowanie ceną, strategię dwutorową oraz strategię różnicowania. Dalszy nurt rozważań ukierunkowany jest na analizę strategii zróżnicowania wraz z ważkim jak się wydaje narzędziem, jakim są społeczności klientów. (fragm. tekstu)
Rocznik
Strony
203--208
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- Frei F.: Jak jednocześnie zwiększyć efektywność operacyjną i jakość obsługi klienta. "Harvard Business Review Polska" 2007, nr 2.
- Kuczera K.: Zachęty dla entuzjastycznych źródeł informacji. [w:] Wybory strategiczne firm. Red. P. Płoszajski, G. Bełz. SGH, Warszawa 2006.
- Http://www.futureofcommunities.com
- Http://www.participate.com
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171210427