Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono rozwój technologii informatycznej i jej wpływ na przedsiębiorstwa. Przedstawiono rynek elektroniczny, profil klienta e-commerce i zagrożenia łączące się z e-commerce.
Rocznik
Strony
551--559
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- Januszewski A.: Gospodarka elektroniczna - formy elektronicznego biznesu. "Przegląd Organizacji" 2001, nr 3.
- Mercer D.: New Economy Expression: Redefining Marketing in the Multichannel Age. John Wiley & Sons, England 2002.
- Muther A.: Customer Relationship Management. Electronic Customer Care in the New Economy. Springer, Austria 2002.
- Sadler Ph.: Zarządzanie w społeczeństwie postindustrialnym. Profesjonalna Szkoła Biznesu, Kraków 1997.
- Singh R., Iyer L.S., Salam A.F.: The Semantic e-Business Vision. "Communications of the ACM" 2005, Vol. 48, No. 12.
- Wielewska J., Sikorka D.: Społeczeństwo informacyjne a globalizacja. [w:] Funkcjonowanie gospodarki polskiej w warunkach integracji i globalizacji. Red. D. Kopycińska. Wydawnictwo Naukowe Katedry Mikroekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005.
- Http://www.biznesnet.pl/a/9434/Rynek-e-commerce-do-2010-r.-wzro%B6nie-w-Polsce-o-300-proc.
- Http://www.e-c.zie.pg.gda.pl/artyk/determinantyl.html
- http://www.e-c.zie.pg.gda.pl/artyk/komunikacja_EC.html
- Http://www.e-marketing.p1
- Http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci/artykul/179,0,42931.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171210585