Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zachodzące procesy społeczno-kulturowe oraz zmiany wynikające z rozwoju technologii informatycznej wpływają zarówno na sposoby pozyskiwania informacji i wiedzy o kliencie, jak również na zachowania nabywców, którzy stają się coraz bardziej aktywni. (...) Zastosowanie Internetu w procesie gromadzenia informacji marketingowej wiąże się z możliwością korzystania ze źródeł wtórnych oraz realizacją ilościowych i jakościowych badań marketingowych w hipermedialnym środowisku komputerowym. Internet jest także narzędziem wspomagającym tradycyjne badania marketingowe. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
33--39
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
- Czarnecki A., 2001, Badania ankietowe w internecie, "Marketing w Praktyce", nr 5, s. 57-58
- Duliniec E., Marketing międzynarodowy, PWE, Warszawa 2004, s. 187
- Kotler Ph., Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu. PWE, Warszawa 2005, s. 140
- Kuziak M., Pomiar działań marketingowych w internecie - przegląd metod i problemów [w:] Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym, t. 1, Gregor B. red., UŁ, Łódź 2004, s. 525
- Staniszewski M., 2005, Witamy w epoce presumpcji, "Brief", nr 4, s. 78-79
- Sznajder A., Marketing wirtualny, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2000, s. 96
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213289