Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Ostatnio wraz z upowszechnieniem się dostępu do Internetu, rozpoczęto wykorzystywanie sieci jako narzędzia, za pomocą którego funkcjonuje (a często też jest tworzony) panel badawczy. Do najważniejszych zalet internetowych paneli badawczych można zaliczyć: znacznie niższy koszt badań niż w przypadku badań realizowanych w tradycyjny sposób, krótki czas realizacji badań i otrzymania wyników, interaktywność i bieżący podgląd wyników, możliwość łatwego wykorzystywania multimediów, dużą elastyczność (...) Celem opracowania jest przedstawienie głównych sposobów wykorzystania Internetu w badaniach panelowych, jakie prowadzone są w Polsce. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
55--64
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Crandall B., Decision Analyst 2000, s. 2-3, www.research.com
- ePanel.pl
- Górak M., 1.12.2004, Panel internetowy na 31,5 tysiąca osób, "Internet Standard", http://www.internetstandard.com.pl/news/73048.html
- Gregor B., Stawiszyński M., Internet w badaniach marketingowych [w:] Badania marketingowe. Metody, tendencje, zastosowania, Mazurek-Łopacińska K. red., Zeszyty Naukowe AE, Wrocław 2003, nr 1004, s. 440-441
- http://www.epanel.pl/nagrody.html
- http://www.smgkrc.pl/pol/kanalykom/ntrack01.php
- http://www.smgkrc.pl/pol/kanalykom/ntrack02.php
- Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 2002, s. 199
- Kuziak M., Pomiar działań marketingowych w Internecie - przegląd metod i problemów [w:] Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym, Gregor B. red., Folia Oeconomica UŁ, Łódź 2004, nr 179, s. 523
- Łaszkiewicz A., Stawiszyński M., Rodzaje badań marketingowych i obszary ich wykorzystania w handlu elektronicznym, Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą nr 3, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, Bydgoszcz 2004, s. 31
- megapanel_PBI/Gemius, PBl/Gemius, Warszawa 2005, s. 6
- Meller A., Górak M., Pokazujemy szczegółowe wyniki megapanelu!, http://www.internetstandard.pl/news/74396.html
- Metodologia badania Megapanel PBI/Gemius, PBI 2005, http://panel.pbi.org.pl/metodologia.php
- Milsom P., Designing and Managing Internet Panels, BMRB Interactive 2001, s. 7
- Pawłowska A., Borkowska A., Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznaniu nałogowych zachowań nabywczych [w:] Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania, Milic-Czerniak R. red., Difin, Warszawa 2005, s. 207
- Pery M., Badanie Megapanel PBI/Gemius, Gemius 2005, s. 3-7
- Stevenson K., 29.06.2001, ARC płaci internautom za wypełnianie ankiet, "Biznesnet", http://www.internetstandard.com.pl/news/73048.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213295