Czasopismo
2005
|
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
|
243--247
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono wyniki przeprowadzonych na polskich uczelniach ekonomicznych badań dotyczących zajęć poświęconych marketingowi internetowemu.
Rocznik
Strony
243--247
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- Bajdak A. red., Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003
- Bishop B., Marketing globalny ery cyfrowej, PWE, Warszawa 2001
- Brady R., Forrest E., Mizerski R., Marketing w Internecie, PWE, Warszawa 2002
- Collin S., Internet w biznesie - nowe perspektywy rozwoju, Poltext, Warszawa 1998
- Sznajder A., Marketing wirtualny, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2000
- Wielki J., Elektroniczny marketing poprzez Internet, PWN, Warszawa 2000
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213355