PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 63 | 115--120
Tytuł artykułu

Wykorzystanie humoru w nauczaniu rachunkowości

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Use of Humor in Teaching Accounting
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest próba wykazania, że humor może pomóc w przekazaniu różnych treści czy zaprezentowaniu dowolnego tematu w sposób o wiele skuteczniejszy i przynoszący długotrwałe korzyści słuchaczom. (fragment tekstu)
EN
The research into the process of knowledge acquisition has revealed that teaching is efficient if it engages the participants (pupils, students) in various activities. Passive participation in classes and lack of interactions between the teacher and the student lead to boredom and as a result the participants quickly forget what they have been taught. The paper attempts to convince those who communicate with others that humour may only help them convey any information and present any subject in a more efficient way generating long-term benefits to the students. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
115--120
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Co jest sexy, a co nie?, http://www.google.pl/imgres?, dostęp dn. 21.11.2010.
  • Młoda czy stara kobieta?, http://odkrywcy.pl/mid,1046469, material.html, dostęp dn. 21.11.2010 r.
  • Nowy słownik języka polskiego. 2002. Warszawa, PWN.
  • Silberman M., Auerbach C. 2006. Metody aktywizujące w szkoleniach. Kraków, Wolters Kluwer Oficyna Ekonomiczna, 15.
  • Stradowski J. 2010. Umysł zdalnie sterowany, w: Focus. Poznać i zrozumieć świat. Warszawa, Gruner+Jahr Polska, 56.
  • Tamblyn D. 2009. Śmiej się i ucz. 95 sposobów wykorzystania humoru do zwiększenia efektywności nauczania i szkolenia. Kraków, ABC a Wolters Kluwer business, 48-54.
  • Uczenie się, http://pl.wikipedia.org/wiki/Uczenie_si%C4%99, dostęp dn. 20.11.2010 r.
  • Zygmunt Freud, http://pl.wikipedia.org/wiki/Zygmunt_Freud, dostęp dn. 21.11.2010 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171215961

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.