Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Application of Social Media in the Enterprise Marketing Communication
Języki publikacji
Abstrakty
Media społecznościowe wykreowały nowy kanał komunikacji bezpośredniej z klientem, umożliwiający szybki i dwustronny dialog, który w znacznym stopniu ułatwia realizację celów marketingu, w szczególności przyśpiesza komunikację. W opracowaniu zaprezentowane zostały dwa studia przypadków opisujące wykorzystanie portalu społecznościowego do realizacji celów marketingowych. Celem przedstawionych studiów przypadku jest pokazanie potencjału mediów społecznościowych, w tym konkretnym przypadku chodzi o Facebook. Autorzy chcą pokazać wpływ mediów na rozwój marketingu oraz bezpośredni wpływ na niektóre z miar marketingowych na czele z wartością sprzedaży i zwiększeniem rozpoznawalności marki. (fragment tekstu)
The article discusses social media and its potential when it comes to marketing communications. The article presents the characteristics of social media available today and a historical overview. Authors focus on the application of social network, Facebook, in marketing communications, and especially on the impact of this solution to create a new channel for marketing communication between the company and the customer. (original abstract)
Rocznik
Strony
291--300
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
- K. Doktorowicz: Społeczności wirtualne cyberprzestrzeń w poszukiwaniu utraconych więzi. www.winntbg.bg.agh.edu.pl/skrypty2/0095/059-066.pdf, 01/12/2011.
- Li. C., Bernoff J.: Marketing technologii społecznych. MT Biznes, Warszawa 2009.
- O'Reilly T.: What is Web 2.0. http://www.oreillynet.com/pub/a/oreilly/tim/news/2005/09/30/what-is-web-20.html
- Ridings C.M.: Defining Virtual Community. In: S. Dasgupta: Encyclopedia of Virtual Communities and Technologies. Idea Group Publishing, Hershey 2006.
- Solis B.: http://briansolis.posterous.com/facebook-files-s-1-for-5-billion-ipo
- Społeczność. http://pl.wikipedia.org/wiki/Spo%C5%82eczno%C5%9B%C4%87
- The Virtual Revolution. http://www.youtube.com/watch?v=m318Uem01uE
- Videographs. youtube.com/videoinfographs
- Witryna Internetowej Encyklopedii Wikipedia. www.wikipedia.org
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171238353