Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Barriers and Development Factors of Electronic Forms of Education
Języki publikacji
Abstrakty
Celem opracowania jest pogłębienie wiedzy o e-learningu, ukazanie pozytywnych i negatywnych cech tej formy kształcenia oraz opinii studentów w tym zakresie, opracowanych na podstawie badań przeprowadzonych w latach 2010-2011 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. (fragment tekstu)
Observed in recent years rapid development of communication, computers and IT technologies contributed to rise of the blended learning and e-learning. Growing popularity of these new forms of education makes it possible to move learning into new level. It is possible to open education to new groups of people who are not able to participate traditional classes. Education can be made globally, with no time and geographical limits. The main aim of this article is to deepen the knowledge about e-learning, its advantages and disadvantages and present students opinions about this form of education based on research made at the University of Information Technology and Management in Rzeszow. (original abstract)
Rocznik
Strony
327--339
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Bibliografia
- Bednarek J., Lubina E.: Kształcenie na odległość: podstawy dydaktyki. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
- Betlej P.: E-learning w organizacji zajęć i opinii studentów - studium przypadku. "E-mentor" 2009, nr 1 (28).
- Betlej P.: Skuteczność tradycyjnych i elektronicznych form kształcenia w zakresie przedmiotów ekonomicznych - wyniki badań. "E-mentor" 2011, nr 5 (42).
- Pluta-Olearnik M.: Rozwój usług edukacyjnych w erze społeczeństwa informacyjnego. PWE, Warszawa 2006.
- Kendall Horton W.: Designing Web-based Training: How to Teach Anyone Anything Anywhere Anytime. John Wiley & Sons, New York 2000.
- Meger Z.: Czynniki afektywne w zdalnej edukacji. "E-mentor" 2008, nr 3 (25).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171238387