PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | Public relations. Doskonalenie procesu komunikowania | 32--54
Tytuł artykułu

Narzędzia public relations wewnętrznych na przykładzie call center linii lotniczych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opracowanie stanowi opis wewnętrznej aktywności komunikacyjnej prowadzonej w call center tanich linii lotniczych. Temat ten wydaje się ważny co najmniej z trzech powodów. Problemy komunikacji stają się coraz istotniejszym elementem szeroko pojętej ekonomii. Wśród 25 noblistów z tego zakresu aż 12 zostało przez szwedzkich jurorów docenionych za prace w mniejszym łub większym stopniu związane z problematyką komunikowania. Drugim powodem jest fakt, że przedmiotem badań jest przedsiębiorstwo, które szczyci się najbardziej zaawansowanymi technologiami obsługi klienta, adaptującymi na polski grunt strategie i taktyki wypracowywane przez dziesięciolecia działania na rynkach globalnych. Trzecim powodem jest fakt, że zaawansowane usługi outsourcingu wymagają specyficznego, niezwykle wyważonego podejścia. Specyfika pracy wymaga zatrudnienia niezwykle kompetentnego personelu łączącego w sobie wyrafinowane umiejętności językowe pozwalające nie tylko prowadzić swobodne rozmowy w wybranym języku na poziomie native, ale rozumieć wiele slangów dialektów i regionalizmów, z umiejętnością szybkiego uczenia się skomplikowanych nieraz procedur i szczegółów z zakresu np. prawa lotniczego i to wszystko połączone z umiejętnościami psychologicznymi zwiększającymi poziom empatii i jednocześnie asertywności. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
  • Firma "arvato"
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171279031

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.