PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 105 | 75--82
Tytuł artykułu

Zastosowanie narzędzi informatycznych w komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Use of IT Tools in Internal Communication in an Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania była analiza popularnych narzędzi wymiany informacji wewnątrz przedsiębiorstwa oraz ocena stopnia ich przydatności na przykładzie firmy Polskie Książki Telefoniczne (pkt.pl). Jest to przedsiębiorstwo istniejące na polskim rynku od 1993 roku. Firma działa na rynku "yellow pages", a jej misja określona została jako dostarczanie efektywnych rozwiązań biznesowych i reklamowych dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw [http://static.pkt. pl/static/static-pkt/o-pkt.html]. Oferuje również doradztwo i rozwiązania biznesowe oraz możliwość reklamy poprzez media "online'owe", mobilne oraz drukowane. Zajmuje się planowaniem kampanii reklamowych, tworzeniem stron dla firm (www.miniweb.pkt.pl), prowadzeniem stron w mediach społecznych (Facebook). Wraz z siostrzaną spółką ClearSense oferuje możliwość pozycjonowania stron i prowadzenia kampanii SEM. Stosowane rozwiązania umożliwiają dotarcie do klientów w Polsce i zagranicą za pomocą kanałów B2C oraz B2B. Od momentu utworzenia spółka posiada biura stałe w 12 miejscowościach. Oferta pkt.pl to produkty zróżnicowane pod względem informacji, systemu dystrybucji i zasięgu. (fragment tekstu)
EN
Communication tools used by the employees can be compared to a nervous system of any organization. Its lack or inadequacy entail serious consequences leading, in extreme cases, to loss of liquidity and bankruptcy. The study presents ways of internal communication in a large enterprise. The extent of their usefulness has been assessed and exemplified by pkt.pl Polish Telephone Directory. As a result of the surveys, the most effective - according to the employees - IT communication tools were chosen. (original abstract)
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • BIELAWSKI P.: Komunikacja wewnętrzna, [w:] www.proto.pl (dostęp: 29.11.2013).
  • BIENIECKA S.: Badanie zachowań informacyjnych, Wydawnictwo ZPWiM, Warszawa 2013.
  • GRIFFIN R.W.: Podstawy zarządzania organizacjami, PWN, Warszawa 2002, s. 554.
  • MŁOTEK M.: Od "tuby zarządu" do czatów, [w:] www.proto.pl (dostęp: 30.12.2013).
  • OLĘDZKI J., TWORZYDŁO D. (red.): Leksykon Public Relations, Wydawnictwo NEWSLINE.PL, Rzeszów 2009.
  • PIATKIEWICZ A.: Komunikacja wewnętrzna, czyli rzecz o Intranecie, [w:] www.proto.pl (dostęp: 28.11.2013).
  • Raport GFMP i PRoto.pl - Komunikacja wewnętrzna w Polsce 2011-2012.
  • STONER J.A.F., FREEMAN R.E., GILBERT Jr D.R.: Kierowanie, PWE, Warszawa 1998. http://www.proto.pl/raport_proto (dostęp: 28.11.2013).
  • GOBAN-KLASS T.: Public Relations, czyli promocja reputacji, Wydawnictwo Rzeczpospolita Business Book, Warszawa 1997. s. 85.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171290381

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.