Czasopismo
2008
|
nr 1 Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
|
78--79
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rocznik
Strony
78--79
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kopaliński W., Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych, wyd. 9, Wiedza Powszechna, Warszawa 1975.
- Barlow J., Moller C., Reklamacja czyli prezent. Strategia korzystania z informacji od klienta, PWN, Warszawa 2001.
- Jędrzejczak A., Po pierwsze: się sądzić, Przekrój nr 19(3281) z 8 maja 2008 roku.
- Antonides G., Fred van Raaij W., Zachowania konsumenta, PWN, Warszawa 2003.
- Rogoziński K., Studium podyplomowe "Zarządzanie w opiece zdrowotnej", Edycja V 2007/2008, Poznań.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171294017