Czasopismo
2011
|
nr 72 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian
|
643--652
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Juniors vs Seniors in Retail Banking Market
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł zawiera analizę porównawczą preferencji i zachowań wybranych grup klientów bankowości detalicznej. W szczególności, analizie poddano poziom aktywności juniorów (osoby w wieku 15-24 lata) i seniorów (powyżej 60. roku życia) w sferze komunikacji marketingowej banków w Polsce. Wątek ten poprzedzony został krótkim opisem wyborów dostawców usług bankowych, wykorzystywanych kanałów dystrybucji oraz stopnia ubankowienia wybranymi usługami obu segmentów. (abstrakt autora)
The paper describes a comparative analysis of preferences and behaviors in selected groups of retail banking customers. The analysis concerned in particular the level of activity of junior (persons aged 15-24 years) and senior customers (over 65 year of age) in the area of marketing communication in banks. This part was preceded by a short description of choice made by providers of banking services, utilized distribution channels and the degree of banking penetration with selected services in both segments.(original abstract)
Rocznik
Strony
643--652
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Politechnika Białostocka
Bibliografia
- S.G. Beverly, M. Sherraden, Institutional Determinants of Savings: Implications for Low-income Householders and Public Policy, "The Journal of Socio-Economics" 1999, No. 28, s. 460.
- T. Żyminkowski, Kształtowanie wizerunku banku, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Poznań 2003.
- I. Szlis, Rola zintegrowanego systemu informacji w marketingowym procesie dostarczania wartości na rynek, w: Instrumenty i informacje marketingowe, red. D. Dąbrowski, Politechnika Gdańska, Gdańsk 2006, s. 209-216.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171328103