Czasopismo
2011
|
nr 75 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: wybrane aspekty marketingu terytorialnego
|
439--448
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Event Marketing in the Units of Territorial Self-Government on the Example of Westpomerania Voivodeship
Języki publikacji
Abstrakty
Event marketing jest coraz częściej spotykanym narzędziem używanym w marketingu terytorialnym. W artykule przedstawiono istotę i znaczenie event marketingu w ujęciu teoretycznym i praktycznym. Autor na przykładzie działań realizowanych w województwie zachodniopomorskim prezentuje celowość wykorzystywania tego narzędzia do promocji regionu.(abstrakt autora)
Event marketing is an increasingly common tool used in territorial marketing. The paper shows the nature and importance of event marketing in both theoretical and practical terms. Using the example of the actions implemented in the Westpomerania voivodeship the author presents the effectiveness of the use of this tool for the promotion of the region.(original abstract)
Rocznik
Strony
439--448
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- D. Kolber, Markowe wydarzenia, "Marketing w Praktyce" 2003, nr 9, s. 7-10.
- E. Ratusza, Inwestycje w lojalność klienta, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Poznań 2002.
- P. Hoffmann, Event marketing, www.networkmagazyn.pl/event-marketing.
- Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa 2001.
- D. Kolber, Event - bliskie spotkanie marketingowe, "Marketing w Praktyce" 2003, nr 9, s. 9-11.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171339427