Czasopismo
2009
|
nr 41 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu
|
382--388
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Designing of Services Offer by Mobile Telecommunication Operators in Poland on Competitive Market
Języki publikacji
Abstrakty
W konsekwencji redukcji stawek taryfowych na usługi telefonii komórkowej szczególnego znaczenia, jako czynnika konkurowania, nabierają oferty usługowe. W artykule przedstawiono możliwości kształtowania ofert usługowych przez poszczególne grupy operatorów telefonii komórkowej w Polsce. W kontekście tych rozważań wskazano na potencjał konkurencyjny tkwiący w ofertach usługowych telefonii komórkowej.(abstrakt oryginalny)
As the consequence of mobile phone services price reduction, the offered services are getting more and more important as a competitive factor. The article describes the possibilities of services offer designing by particular groups of mobile operators in Poland. According to this the competitive potential of such activities was shown.(short original abstract)
Rocznik
Strony
382--388
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- Rynek telekomunikacyjny w Polsce. Klienci indywidualni. Indicato, Warszawa 2009.
- S. Shen: Mobile Payment, 2007-2012. Dataquest Insight, Stamford 2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171365751