PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej | 463--467
Tytuł artykułu

Bluetooth marketing jako forma marketingu mobilnego

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Bluetooth Marketing a Mobile Marketing Form
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest prezentacja bluetooth marketingu jako nowoczesnego narzędzia marketingu mobilnego. Autor, w oparciu o własne doświadczenia i dostępną literaturę, przedstawia wady i zalety stosowania tej technologii. (abstrakt oryginalny)
EN
The objective of the paper is presenting bluetooth marketing as a modern of mobile marketing. The author basing on own experience and available literature introduces advantages and disadvantages of this technology. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
  • Ph. Kotler: Marketing. Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005, s. 4-9.
  • S. Godin: Permission Marketing Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers. SIMON&SCHUSTER, New York 1999, s. 40-52.
  • K. Kotyra, A. Pysz-Radziszewska: Marketing w teorii i praktyce. Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2001, s. 13.
  • Ł. Łysik: SMS jako narzędzie marketingu mobilnego. [W:] Realizacja Systemów Wspomagania Organizacji. Materiały konferencyjne. Akademia Ekonomiczna, Katowice 2004, s. 554.
  • M. Haig: Mobile Marketing (The Messager resolution). Kogan Page, London 2002, s. 47-60.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366849

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.