PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 169 Podejście procesowe w organizacjach | 178--189
Tytuł artykułu

Procesowe podejście w projektowaniu i wdrażaniu programu lojalnościowego

Warianty tytułu
Process Approach for Planning and Implementing the Loyalty Programme
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest przedstawienie programu lojalnościowego jako narzędzia przedsiębiorcy, wskazanie koncepcji procesowego podejścia do opracowywania i wdrażania takich przedsięwzięć oraz omówienie studium przypadku oferenta usług procesowych w tym zakresie. Rosnące zainteresowanie programami lojalnościowymi sprawia, że na rynku pojawia się coraz więcej oprogramowania i usług związanych z obsługą programów. Szczególnie ważne staje się zaadaptowanie metodyki i zasad zarządzania procesowego do tworzenia i wdrażania programów lojalnościowych, co zostało zaproponowane w artykule.(abstrakt oryginalny)
EN
The aim of this paper is: to present the loyalty programme as an entrepreneur's tool, to indicate the methodology of process approach for planning and implementing such undertakings, and to describe examples from the market. Because of growing interest in loyalty programmes of contemporary entrepreneurs many organizations/companies offering both software and services showed up in the market. Meeting the expectations of the market, including changing demands of stakeholders involved in the programme, seems to be the challenge to face. That is why particularly important is to adapt the methodology and principles of process management for creating and implementing loyalty programmes, which are described in this article.(original abstract)
Twórcy
  • AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
  • Cyran K., Korzyści z udziału w programach lojalnościowych - w opinii konsumentów, [w:] Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności, red. S. Makarski, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2007.
  • Grajewski P., Organizacja procesowa, PWE, Warszawa 2007.
  • Jędrzejewska K., Lojalność, czyli siła relacji, "Brief" 2010, nr 10 (132).
  • Kwiatek P., Programy lojalnościowe, Oficyna a Wolters Kluwer Business Sp z o.o., Kraków 2007.
  • Nowosielski S. (red.), Podejście procesowe w organizacjach, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2009.
  • Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, C.H. Beck, Warszawa 2001.
  • Pawłowska B., Witkowska J., Nieżurawski L., Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010.
  • Rudawska E., Lojalność klientów, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005.
  • Schön B., Program lojalnościowy to gra zespołowa, "Marketing w Praktyce" 2010a, nr 10 (152).
  • Schön B., Zaprojektować lojalność klienta, "Marketing w Praktyce" 2010b, nr 9 (151).
  • Smalec A., Formy i znaczenie programów lojalnościowych (na przykładzie wybranych firm), [w:] Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności, red. S. Makarski, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2007.
  • Stolarska A., Program lojalnościowy jako narzędzie do nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem, [w:] Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności, red. S. Makarski, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2007.
  • Urban W., Siemieniako D., Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
  • Zawistowski T., Procesowe zarządzanie organizacją, "Problemy Jakości" 2001, nr 9.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171374003

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.