Warianty tytułu
The Role of Indirect Promotion in Creating the Image of Cities
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono rolę i znaczenie promocji pośredniej, na którą składają się działania w zakresie public relations oraz publicity. Szczególny nacisk położony został na nowoczesne narzędzia promocji pośredniej, które wykorzystywane są przez polskich samorządowców w kreowaniu pozytywnego wizerunku miast. W opracowaniu wykorzystano metodę studium przypadku w celu przedstawienia działań wizerunkowych podejmowanych przez władze Rudy Śląskiej. (abstrakt oryginalny)
The article presents the role and importance of indirect promotion, which consists of activities in the field of public relations and publicity. A particular emphasis was placed on modern tools of indirect promotion, which are used by Polish local governments in creating a positive image of cities. The study employed a case study method to present activities taken by the authorities of Ruda Slaska. (original abstract)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
Bibliografia
- 1. Cenker, E. M. (2007). Public relation. Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej.
- 2. Garbarski, L., Rutkowski, I., Wrzosek, W. (1997). Marketing. Warszawa: PWE.
- 3. Smolski, R., Smolski, M., Stadtmuller, E. H. (1999). Słownik Encyklopedyczny Edukacji Obywatelskiej. Warszawa: Wydawnictwo Europa.
- 4. Stachowicz-Traczyk, A. Rola promocji produktu miejskiego w kształtowaniu wizerunku miasta. W: S. Figiel (red.) (2007). Marketing w gospodarce opartej na wiedzy. Olsztyn: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
- 5. http://socialpress.pl/2012/01/najpopularniejsze-miasta-w-mediach-spolecznosciowych-wroclaw-i-krakow-w-swiatowej-czolowce/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171405923