Warianty tytułu
Customer Orders Service on the Example of the Company KAMELEON
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono proces obsługi klienta na przykładzie zamówienia projektu emisji spotu reklamowego w przedsiębiorstwie usługowym KAMELEON. Zaprezentowano w sposób klarowny poszczególne elementy procesu oraz zaproponowano działania usprawniające. (abstrakt oryginalny)
The article presents customer service process on example of the order of project emission of contentin the enterprise KAMELEON. Presented in clear every kind of includes process. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa, PWE, 2001
- Gołembska E., Tyc-Szmil K., Brauer J., Logistyka w usługach, Warszawa, PWE, 2008
- Strojny Sz., Przesłanki standaryzacji interpersonalnej obsługi klienta, LogForum, vol. 4, Issie 1, No 4, 2008, http://www.logforum.net/vol4/issue1/no4/4_1_1_08.html stan z dnia 10.04.2015.
- Coyle J.J., Bardi E. J., LangleyC.J.Jr, Zarządzanie logistyczne, Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010
- Rut J., Jakość obsługi i satysfakcja klienta w handlu elektronicznym, Logistyka, 2015 (nr w druku).
- http://www.banki-zdjec.pl stan z dnia 10.04.2015.
- http://reklamakameleon.pl stan z dnia 10.04.2015.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171408139