PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2011 | nr 3 (46) | 163--167
Tytuł artykułu

Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski Celebryci w ataku. Celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
(...)z racji niezwykle przyswajalnego sposobu prezentowania wiadomości (jednocześnie pobieżnego i niezbyt dogłębnego), można powiedzieć, że do wszystkich zainteresowanych popkulturą i gwiazdami. Niestety: ten, kto poszukuje kompletnej analizy zjawiska, zawiedzie się. Dlatego też, zarówno naukowcom, jak i przedstawicielom świata biznesu radziłabym jedno: potraktujcie, drodzy Państwo, tę publikację jako inspirację albo drogowskaz markujący pewne zagadnienia i wskazujący (np. poprzez anglojęzyczną bibliografię) możliwości dotarcia do innych szczegółowych informacji. Inaczej zagubicie się w chaotycznej skrótowości książki i z potyczki "atakujących celebrytów" nie wyjdziecie z tarczą... (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
163--167
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171433996

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.