Warianty tytułu
Transfer informacji w procesach zakupowych pokolenia Z - wykorzystywane kanały i ich marketingowe implikacje
Języki publikacji
Abstrakty
The paper presents survey results regarding the usage of virtual vs real channels of communication by members of generation Z (those born after 1994). We compare the frequency of information acquisition and transfer at different stages of the purchasing process, as well as characterize the general use of the two types of channels.(author's abstract)
W artykule przedstawiono wyniki badań ankietowych dotyczących wykorzystania wirtualnych i realnych kanałów komunikacji przez członków pokolenia Z (osoby urodzone po 1994 roku). Porównano tu częstotliwość wykorzystania i przekazywania informacji na różnych etapach procesu zakupu, a także scharakteryzowano ogólną skłonność młodych konsumentów do wykorzystania obu typów kanałów.(abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
- Court, D., Elzinga, D., Mulder, S., Vetvik, O.J. (2009). The consumer decision journey. McKinsey Quarterly, June. Retrieved from: www.mckinsey.com/business-functions/ marketing-and-sales/our-insights/the-consumer-decision-journey (15.03.2015).
- Generation Z (2016). Retrieved from: http://generationz.com.au/ (20.03.2016).
- GUS (2016). Ludność. Stan i struktura ludności oraz ruch naturalny w przekroju terytorialnym. Stan w dniu 30 VI 2015. Retrieved from: http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ ludnosc/ludnosc/ludnosc-stan-i-struktura-ludnosci-oraz-ruch-naturalny-w-przekrojuterytorialnym-stan-w-dniu-30-vi-2015-r-,6,18.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171468267