Warianty tytułu
Selected Components of an online Store in the Context of E-logistics
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł prezentuje zagadnienia dotyczące niektórych aspektów prowadzenia sklepu internetowego w kontekście e-logistyki oraz elementy przyczyniające się do prawidłowego funkcjonowania takiego sklepu. Zwrócono przy tym uwagę na szybki rozwój Internetu, wyrażający się m.in. poprzez coraz powszechniejszy dostęp do sieci w Unii Europejskiej. Poruszono kwestie dotyczące wyboru asortymentu, wsparcia sklepów internetowych poprzez narzędzia informatyczne oraz czynniki związane z obsługą klienta. Podkreślono niespójność i brak jednolitych uregulowań prawnych obowiązujących przewoźników, co negatywnie wpływa na funkcjonowanie sklepu internetowego. Mimo tych przeszkód odnotowano postępujący wzrost liczby sklepów internetowych oraz sprzyjające perspektywy na przyszłość.(abstrakt oryginalny)
Artykuł prezentuje zagadnienia dotyczące niektórych aspektów prowadzenia sklepu internetowego w kontekście e-logistyki oraz elementy przyczyniające się do prawidłowego funkcjonowania takiego sklepu. Zwrócono przy tym uwagę na szybki rozwój Internetu, wyrażający się m.in. poprzez coraz powszechniejszy dostęp do sieci w Unii Europejskiej. Poruszono kwestie dotyczące wyboru asortymentu, wsparcia sklepów internetowych poprzez narzędzia informatyczne oraz czynniki związane z obsługą klienta. Podkreślono niespójność i brak jednolitych uregulowań prawnych obowiązujących przewoźników, co negatywnie wpływa na funkcjonowanie sklepu internetowego. Mimo tych przeszkód odnotowano postępujący wzrost liczby sklepów internetowych oraz sprzyjające perspektywy na przyszłość.(original abstract)
Twórcy
autor
- Politechnika Łódzka
Bibliografia
- Dz. U. z 2006 r. nr 38, poz. 266.
- Kieżel Ewa, Ochrona interesów konsumentów w Polsce w aspekcie integracji europejskiej, Wyd. Difin, Warszawa 2007.
- Kociak Wojciech Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy, Wyd. Helion, Gliwice 2009.
- Madejski Dariusz, Dostaniesz 14 dni na zwrot towaru do e-sklepu, "Rzeczpospolita" 2001, nr 68.
- Mazurek Grzegorz, Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego, WSPiZ, im. L. Koźmińskiego, Warszawa 2006.
- Turysta w Czechach, "Świat Konsumenta" ł003,nr8
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171496932