PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | nr 5 | 213--221
Tytuł artykułu

The Impact of Cultural Branding on Brand Equity - Exploratory Study

Autorzy
Warianty tytułu
Branding kulturowy i jego wpływ na kapitał marki - badanie eksploracyjne
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Celem artykułu jest eksploracja możliwych relacji między kulturową tożsamością marki a kapitałem marki. Koncepcja kulturowej tożsamości marki jest rozwijana w literaturze, brakuje jednak badań wskazujących, jakie są rezultaty takich działań i czy mają one związek z kapitałem marki. Artykuł jest oparty na studium przypadku marki Always (podpaski) i strategii
EN
LikeAGirl. Rezultatem badań jest sugestia narracji kulturowej marki jako zmiennej niezależnej oraz następujących elementów kapitału marki jako zmiennych zależnych: popularność marki, waga marki dla nabywcy, preferencja marki oraz intencja zakupu. Autorka formułuje cztery hipotezy dotyczące relacji pomiędzy tymi zmiennymi. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
213--221
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Aaker D.A. (1991), Managing Brand Equity, Free Press, New York.
  • Coscia A. (2017), Always
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171498574

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.