PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 1 | 53--55
Tytuł artykułu

Event reaktywacja

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W dobie kłopotów mass mediów z wywołaniem reakcji potencjalnych klientów event marketing jest coraz chętniej wykorzystywany jako narzędzie do promocji firm i marek. Myślenie o eventach w szerszym kontekście komunikacji marki nadal często spotyka się z nieufnością. Tymczasem niepowodzenia owe wynikają nierzadko z braku wiedzy, nieodpowiedniego budżetu lub zbyt krótkiego czasu wyznaczonego na realizacje wydarzenia. A proces przygotowania eventu musi trwać od kilku tygodni do kilku miesięcy, w zależności od skali organizowanej imprezy. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
53--55
Opis fizyczny
Twórcy
  • Brave Brain
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171523871

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.