PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 29 | 151--157
Tytuł artykułu

Marketing wirusowy w internecie

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Viral Marketing in the Internet
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejszy artykuł opisuje zjawisko marketingu wirusowego w Internecie. Opisane zostały jego formy oraz kanały przekazu z uwzględnieniem mechanizmów stojących za samoczynnym rozpowszechnianiem się komunikatu reklamowego. Autor porusza również kwestię przygotowania virala jak i pomiaru efektów jego rozprzestrzenienia się. Artykuł wzbogaca studium przypadku kilku wybranych kampanii wirusowych w Internecie.(abstrakt oryginalny)
EN
This paper presents the aspects of viral marketing in the Internet. Forms of virals and self-propagation have been discussed. Author also presents the background of viral preparation and methods of results measurement.(original abstract)
Rocznik
Tom
29
Strony
151--157
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • [1]Xavier Dreze, Francois - Xavier Hussherr "Internet advertising: Is anybody watching?" Journal of interactive marketing, volume 17 / number 4 / autumn 2003.
  • [2]Jimmy Maymann, "The Social metropolis", GoViral 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171541003

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.