PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 4 | 68--69
Tytuł artykułu

Dla kogo dom mediowy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sposobów na wydanie określonego budżetu na kampanię reklamową jest wiele. Jednak na to, aby go wydać skutecznie - o wiele mniej. Ale spektrum możliwości i tak pozostaje w tym zakresie wciąż szerokie. Dom mediowy dzięki obejmowaniu wzrokiem całości krajobrazu mediowego, widzi okazje i szanse dotarcia do najcenniejszych klientów. A w tym przedmiocie nie wystarcza uwzględnienie wyłącznie upatrzonych wcześniej grup docelowych. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
68--69
Opis fizyczny
Twórcy
  • PRO Media House
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171551733

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.