PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 8 | 30
Tytuł artykułu

Marketingowe szaleństwa między bramkami

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwykle przy tworzeniu planów marketingowych na początku identyfikuje się okazje. Kiedy statystyczny brand manager zorientuje się, iż przed nami rok piłkarskiego święta lub inne wydarzenie sportowe, umysł sam narzuca koncepcję połączenia różnorodnych produktów z daną dyscypliną sportu. Często jednym z pomysłów aktywacji jest wprowadzenie limitowanej edycji produktu lub nawet tylko samego opakowania. Produkt z piłkarskim motywem na opakowaniu, choć pozornie banalny, także może okazać się strzałem w dziesiątkę. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171556479

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.