Czasopismo
2015
|
R. 19, nr 4, t. 1 Zintegrowane podejście do spójności - rola statystyki publicznej
|
305--317
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Implementation of Cohesion Policy Communication Strategy for 2014-2020 from the Perspective of Public Relations
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule dokonano oceny skuteczności strategii komunikacji polityki spójności na lata 2014-2020 z punktu widzenia działań public relations24. Obejmuje ona podstawowy etap realizacji programu wizerunkowego dla podmiotu, który komunikuje się z swoim otoczeniem. Podmiotem w opisywanym modelu jest instytucja odpowiedzialna za prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych w naszym kraju. Odbiorcami są finalni i potencjalni beneficjenci, którzy korzystają lub będą korzystać z funduszy europejskich. (abstrakt oryginalny)
The article assesses the effectiveness of cohesion policy communication strategy for 2014-20 from the point of view of public relations. It includes a basic phase of implementation of the image program for the entity that communicates with its surroundings. The entity in the described model is the institution responsible for conducting promotional information - activities in our country. The recipients are finall and potential beneficiaries who use or will use the European funds. (original abstract)
Rocznik
Strony
305--317
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach
Bibliografia
- 1. Cutlip S.M., Center A.H., Broom G.M., Effective Public Relations, Wyd. 7, Prentice Hall, Englewood Cliffs, New York 1994.
- 2. Dzik P., Opina dotycząca przystosowania dotychczasowego Systemu Identyfikacji Wizualnej na potrzeby Funduszy Europejskich do nowej perspektywy programowej 2014-2020. Analiza i rekomendacje.", Katowice 2013 r.
- 3. Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Strategia komunikacji polityki spójności na lata 2014-2020, Projekt z 3 kwietnia 2014 r.
- 4. Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Wytyczne w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, Warszawa 30.042015 r.
- 5. Miodek J., Maziarz M., Piekot T., Poprawa M.,. Zarzeczny G, Analiza języka tekstów o Funduszach Europejskich, Raport z badań zleconych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, 2010 r.
- 6. Ronneberger F., Ruhl M., Theorie der Public Relations, Westdeutscher Verlag, Opladen 1992.
- 7. Sperber D., Wilson D., Relevance. Communication and Cognition, Oxford 1998.
- 8. Wojcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Wyd. PLACET, Warszawa 2005.
- 9. www.funduszeeuropejskie.gov.pl/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171563389