Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Menedżerowie chętnie organizują konkursy i tworzą nowe rankingi, sądząc, że pracownicy lubią ze sobą rywalizować, podnosi to efekty ich pracy oraz motywuje do działania. Nie zawsze tak bywa. Okazuje się, że rywalizacja bywa motywująca jedynie dla 20 proc. pracowników. Pozostałe 80 proc. to osoby, którym nie zależy na konkurowaniu, ale na wynagradzaniu za ich własne tempo pracy i postępy, które są w stanie osiągnąć w swojej lidze. Jak więc rywalizować, aby osiągać zakładane cele? (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- One2tribe
Bibliografia
- K. Kulikowski, "Czy boimy się rywalizacji zawodowej?" https://badaniahr.pl/biblioteka/article/107/Czy-boimy-sie-rywalizacjizawodowej, dostęp 16.10.2019
- K. Murayama, A. J. Elliot (2012), "The competition-performance relation: a meta-analytic review and test of the opposing processes model of competition and performance", "Psychological Bulletin", nr 138, s. 1035-70, https://www.semanticscholar.org/paper/The-competitionperformance-relation%3Aa-review-and-Murayama-Elliot/cecdc21ffad8cd788e61ec19a6b82bdb1ff1b0d6, dostęp 16.10.2019
- J. Stankiewicz, M. Moczulska, "Kształtowanie zaangażowania pracowników poprzez rywalizację i współpracę w świetle wyników badań", "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 277", 2013, s. 254-264.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171571099