PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 9 | 26--27
Tytuł artykułu

Kiedy infografiki są ryzykiem

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Prawidłowe podejście do tworzenia infografiki zakłada kilka etapów. Przede wszystkim określenie, kto jest odbiorcą. Następnie nieodzowne jest wykonanie szkicu, który podpowie, jakie dane są potrzebne oraz zebranie pozostałych niezbędnych informacji. Przy wykonywaniu tych prac wiedza jest najcenniejszym zasobem. Czasy, gdy zespoły chcąc wypromować daną markę pracowały na otwartym oprogramowaniu, dawno minęły. Aby wykluczyć ryzyko niepowodzeń, w dobie obecnej nieodzowna jest pomoc wyspecjalizowanej, profesjonalnej kadry infografików. Infografiki to bowiem wciąż aktualne narzędzia w szybkiej komunikacji marek z klientami. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
26--27
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171583842

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.