PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 11 | 59
Tytuł artykułu

Wyjdź poza sprzedaż!

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wiele produktów, które marketerzy otaczają pieczołowitą troską, to w rzeczywistości produkty niewiele warte. A ich promocja wymaga olbrzymiego wysiłku i nakładu pracy wszystkich specjalistów w branży; od marketingu, reklamy aż po kreatorów wizerunku danej firmy i marki. Nierzadko dokonują oni wręcz cyrkowych sztuczek, aby zaprezentować unikalną rzekomo cechę niepotrzebnego nikomu produktu. Jeżeli sztuczna inteligencja swoimi cechami zbliża się do odwzorowywania wszystkich umiejętności ludzkiego umysłu, to jednak przydałaby się odrobina dystansu, aby trzeźwe myślenie nie zastąpiło abstrakcji. Przykładem dobrych praktyk w tej mierze jest firma Huawei, lansująca w swoich kampaniach urządzenia umożliwiające osobom niewidomym definiowanie emocji rozmówcy. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
59
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171594053

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.