PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 1 (11) | 92--95
Tytuł artykułu

Ryszard Walczak, Prawne aspekty reklamy w ustawodawstwie polskim, europejskim i międzynarodowym. Orzecznictwo.

Warianty tytułu
Ryszard Walczak, Legal Aspects of Advertising in Polish, European and International Legislation. Jurisdiction.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reklama jest kontrowersyjnym fragmentem naszego życia, wobec którego nie sposób przejść obojętnie. Można jej postawić wiele zarzutów. Niektórzy twierdzą, że zmusza do kupowania niepotrzebnych im produktów, jest zbędnym kosztem ponoszonym przez konsumentów lub też zaśmieca społeczne środki masowego przekazu. Jednak nie można zapominać, że gdyby nie wpływy z reklamy to funkcjonowanie nie- których środków społecznego przekazu stałoby pod wielkim znakiem zapytania, a ceny za korzystanie z ich usług byłyby znacznie wyższe. Jedno nie ulega wątpliwości: reklama coraz częściej i agresywniej wkracza w nowe obszary życia społecznego. Potwierdzeniem tego są wyniki badań, które dowodzą, że liczba reklam, z którymi przeciętny Polak się styka w ciągu tygodnia progresywnie rośnie. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
92--95
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171596657

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.