PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2011 | nr 4 | 108--112
Tytuł artykułu

Recenzja książki: Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski, Poltext, Warszawa 2010, s. 565

Warianty tytułu
Book Review: Customer Value Management: Measurement and Strategies, redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski, POLTEXT, Warsaw 2010, p. 565
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Książka jest wszechstronnym, wieloaspektowym studium dotyczącym nowego nurtu teoretycznego w zakresie zarządzania wartością klienta, o niezwykle ważnym znaczeniu dla każdego przedsiębiorstwa rynkowego. Punkt wyjścia pracy stanowi credo wyrażone przez redaktorów naukowych: "Główna uwaga w zarządzaniu wartością klientów musi być skoncentrowana na przyszłości; przeszłość i obecne relacje z klientami muszą służyć do budowy wiedzy o kliencie, aby ta służyła podwyższaniu ich wartości dla firm. Podejście stosowane w zarządzaniu wartością klientów oznacza odchodzenie od zarządzania portfelem produktów i przejście do zarządzania portfelem klientów". I tej głównej tezie pracy podporządkowana jest jej spójna logika, znakomicie wzbogacająca wiedze o podwyższaniu i zarządzaniu wartością klienta dla przedsiębiorstwa.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
108--112
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171613263

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.