PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 3 (74) | 10--14
Tytuł artykułu

Radio jako medium reklamy w dotarciu do młodych konsumentów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jedną ze strategicznych decyzji podejmowanych przy planowaniu kampanii reklamowej skierowanej do młodych konsumentów stanowi dokonanie wyboru medium reklamy. Medium reklamy najczęściej określa się grupę środków przekazu o podobnym charakterze i mechanizmie oddziaływania. Mediami reklamy są zatem: prasa, radio, telewizja, reklama zewnętrzna, a także wszelkie inne środki służące komunikowaniu przekazu reklamowego. Na ogół jednak w kampaniach reklamowych adresowanych do młodych ludzi, zwłaszcza zaś segmentu młodzieży, wykorzystuje się różne media reklamy. Dzieje się tak dlatego, że nastolatków cechuje wybiórczy charakter konsumpcji mediów. Innymi słowy, w różnym czasie mają oni styczność z różnym medium reklamy. Ponadto siła oddziaływania określonych rodzajów reklamy na zachowania młodzieży może być różna. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
10--14
Opis fizyczny
Twórcy
  • Agencja Reklamy Polskiego Radia SA
Bibliografia
  • Benke, J., Wiącek, M. (12-13. 06. 2000) Młodzi Polacy a media reklamowe, Initiative Media, materiały z konferencji "Młodzież i komunikacja marketingowa", Warszawa.
  • Bielczyński, J. (1999) Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą, Antykwa, Kraków,
  • Budzyński, W. (1999) Reklama. Techniki skutecznej perswazji, Poltext, Warszawa.
  • Chmura, M. (luty 1999) Auto-audio-reklama. Impact, nr 2.
  • Czarnecki, A., Korsak R. (2001) Planowanie medi6w w kampaniach reklamowych, PWE, Warszawa.
  • Dyskusja: Radio działa na wyobraźnię (2000). Brief, nr 12.
  • Kall, J. (1998) Reklama, PWE, Warszawa.
  • Jędrzejewski, S. (2003) Radio w komunikacji społecznej. Rola i tendencje rozwojowe, Profi-Press Sp. z o.o. , Warszawa.
  • Staniej, L. (1999) Reklama zmysłowa. Press, nr 3.
  • Zając, M. (kwiecień 2002) Radio - lubimy i słuchamy. Impact.
  • Zolo, P. (1999) Wise Up to Teens. Insights into Marketing and Advertising to Teenagers, New Strategist Publications Inc., New York.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171641703

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.