PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1992 | nr 4 | 22--23
Tytuł artykułu

Marketing usług szkoleniowych - analiza działalności

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każda przemyślana aktywność ekonomiczna wymaga pogłębionej analizy marketingowej. Odnosi się to również do tak specyficznej i trudnej dziedziny, jaką jest komercyjnie prowadzone szkolenie. Na ekonomiczny sukces wpływa wiele czynników nie zawsze bezpośrednio zależnych od zainteresowanych nim podmiotów. Podstawowym celem analizy działalności prowadzonej w ramach marketingowej sfery aktywności szkół biznesu jest ograniczenie roli elementów niewiadomych i zapobieżenie pojawieniu się sytuacji nie-sprzyjających. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
22--23
Opis fizyczny
Twórcy
  • Międzynarodowa Szkoła Handlu w Ryni
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171694467

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.