Czasopismo
1996
|
nr 735 Aktualne problemy ekonomiczne i prawno-organizacyjne gospodarki turystycznej w Europie : materiały Międzynarodowej Konferencji "Teoria i Praktyka" zorganizowanej przez Katedrę Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną w Jeleniej Górze, Jelenia Góra-Cieplice, 18-19 października 1995
|
105--115
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono zadania i cele reklamy w turystyce, jej formy i środki wykorzystywane w biurach podróży w Jeleniej Górze, a także obszary, w których mogą powstawać pewne komplikacje w skutecznym jej wykorzystaniu.
Rocznik
Strony
105--115
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Adamczuk F., Kornak A.S., Michalski A.: Zarządzanie turystyką. Warszawa: PWN 1994.
- Altkorn J.: Marketing w turystyce. Warszawa: PWN 1994.
- Bąk St.A.: Promocja produktu turystycznego w obrocie z krajami o gospodarce rynkowej. "Ruch Turystyczny" z. 26, Warszawa: SGPiS 1990.
- Golka M.: Świat reklamy. Agencja Badawczo-Promocyjna ARTIA 1994.
- Jedlińska M., Szubert-Zarzeczny U.: Gospodarka turystyczna. Wrocław: Wyd. AE 1992.
- Kall J.: Reklama. Warszawa: PWE 1994.
- Rydel M.: Zanim zaczniesz się reklamować. "Businessman" 1990 nr 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003346