PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 4 | 21--23
Tytuł artykułu

Nazwa ma znaczenie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Według autora rolą dobrej nazwy jest zwiększenie sprzedaży, dzięki sile czynników psychologicznych, tak samo jak inne elementy wizerunkowe. Mnóstwo przeciętnych nazw (tak samo jak przeciętne reklamy i przeciętne opakowania) nie przeszkadza produktowi. Autor przekonuje, że rolą namingu (świadomego i metodycznego nazewnictwa) jest, by nazwa wspierała produkt, by była kolejnym narzędziem zwiększenia sprzedaży. Według autora nazwa, w sensie wiedzy o biznesie, jest narzędziem marketingowym i stanowi jeden z widocznych elementów marki.
Rocznik
Numer
Strony
21--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000160249872

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.