Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Proces podejmowania decyzji jest złożony, oparty na przepływie oraz przetwarzaniu informacji. W opracowaniu omówiono wykorzystanie internetu w tworzeniu inteligentnych systemów wspomagania decyzji marketingowych w przedsiębiorstwie. Służą one przede wszystkim merytorycznej ocenie problemów zarządzania marketingowego.
Rocznik
Strony
23--32
Opis fizyczny
Twórcy
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
- Blattberg R., Glazer R., Little J.D.C, The Marketing - Information Revolution, Business Harvard School Press, Harvard 1994
- Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 1995
- Kotler Ph., Marketing - analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994
- Little D.C., 1979, Decision Support Systems for Marketing Managers, "Journal of Marketing"
- Mazur J. red., Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2002, s. 302
- Nycz M., Wspomaganie procesu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie przy użyciu otwartego systemu ekspertowego, Prace Naukowe AE, Wrocław 1998, nr 802, s. 43
- Unold J., Systemy informacyjne marketingu, AE, Wrocław 2001
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171213287