PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 9 | 50--53
Tytuł artykułu

Do dna marki!

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W praktyce pogłębiony audyt marki bywa zamawiany niezbyt często i wielu wypadkach zbyt późno, tzn. dopiero wówczas gdy marka przechodzi poważny kryzys. Zazwyczaj audyt jest częścią szerszego procesu koncepcyjnego. W związku z tym kluczowe dla sukcesu tego projektu jest zrozumienie celu i okoliczności, w jakich jest on stosowany. Unikniemy wtedy ryzyka wytworzenia kosztownego, nikomu niepotrzebnego i bezużytecznego dokumentu. Jednak należy pogodzić się z faktem, iż przeprowadzany audyt marki nigdy nie będzie kompletny i idealny. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
50--53
Opis fizyczny
Twórcy
  • One Eleven
autor
  • One Eleven
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171512846

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.